مامانا شما پوشک برا بچهاتون گرفتین؟
یا مثل من نگرفتید هنوز؟

۲۰ پاسخ

من تازه یه بسته سایز یک گرفتم اونم از شانسم هیچ برندی نداشت فقط خود مای بیبی داشت 😑 امیدوارم جنسش خوب باشه

من گرفتم دوبسته ۴۰تایی ویه بسته سایزصفرولی میدونم سایزصفراستفاده نمیکنم خیلی کوچیکه

من هنوز نگرفتم
برا خرید داروخونه ان شاءالله 34هفته ب بعد میرم

منم بچه اولم ۳کیلو نیم بود صفر استفاده کردم تا یک مدت الانم میخوام یک صفر ۱۲تایی بگیرم با سایز ۱ هم ی ۲۴ تایی

من گرفتم ۳ تا ۰ گرفتم ۳ تا ۱ گرفتم فعلا برند مای بیبی گرفتم

من تا سایز ۵ هر کدوم چند بسته گرفتم
۸ ملیون شد

فعلا سایز ۱دوبسته گرفتم

سایز ۱ دو بسته
سایز ۲ دو بسته
احتمالا این هفته بازم برم سایز ۲ بخرم

من بارداری اولم یه هفته قبل دنیا اومدنش گرفتم😂البته طبیعی بودم ۳۸هفته و ۲روز دنیا اومد

من فقط ی بسته 0 گرفتم نمیدونم به چی حساسیت داره یا نداره یا چقد رشد میکنه میخاستم خیلی بگیرم ولی فک کردم دیدم رو دستم میمونه پولمم رفته باز باید ب سایز خودش بخرم

دو تا سایز یک دارم فقط

من دارم از همه سایزا دوبسته دوبسته میگیرم

منم نگرفتم هنوز

من سایز ۱و ۲و ۳ هر کدوم ۲ بسته خریدم

من ۲ماهه بودم ۰.۱.۲.۳گرفتم ازهرکدوم۲.۳بسته مامانمم سایز بزرگترگرفته

من سایز یک گرفتم ی بسته چهل تایی

منم می‌خوام بخرم نمی‌دونم از هر سایز چند تا بسته بگیرم ک الکی رو دستم نمونه نمی‌دونم هر سایز تا چند ماهگی میش بست براش صفر یک بسته بیشتر نگرفتم چون اونو می‌دونم زود کوچیک میش
یک و دو ۳ نمی‌دونم چند تا بگیرم

من سایز صفر و یک هرکدوم دو بسته گرفتم

من خریدم سایز ۱ و ۲

نگرفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری