من تازه یه بسته سایز یک گرفتم اونم از شانسم هیچ برندی نداشت فقط خود مای بیبی داشت 😑 امیدوارم جنسش خوب باشه
من گرفتم دوبسته ۴۰تایی ویه بسته سایزصفرولی میدونم سایزصفراستفاده نمیکنم خیلی کوچیکه
من هنوز نگرفتم
برا خرید داروخونه ان شاءالله 34هفته ب بعد میرم
منم بچه اولم ۳کیلو نیم بود صفر استفاده کردم تا یک مدت الانم میخوام یک صفر ۱۲تایی بگیرم با سایز ۱ هم ی ۲۴ تایی
من گرفتم ۳ تا ۰ گرفتم ۳ تا ۱ گرفتم فعلا برند مای بیبی گرفتم
من تا سایز ۵ هر کدوم چند بسته گرفتم
۸ ملیون شد
فعلا سایز ۱دوبسته گرفتم
سایز ۱ دو بسته
سایز ۲ دو بسته
احتمالا این هفته بازم برم سایز ۲ بخرم
من بارداری اولم یه هفته قبل دنیا اومدنش گرفتم😂البته طبیعی بودم ۳۸هفته و ۲روز دنیا اومد
من فقط ی بسته 0 گرفتم نمیدونم به چی حساسیت داره یا نداره یا چقد رشد میکنه میخاستم خیلی بگیرم ولی فک کردم دیدم رو دستم میمونه پولمم رفته باز باید ب سایز خودش بخرم
دو تا سایز یک دارم فقط
من دارم از همه سایزا دوبسته دوبسته میگیرم
منم نگرفتم هنوز
من سایز ۱و ۲و ۳ هر کدوم ۲ بسته خریدم
من ۲ماهه بودم ۰.۱.۲.۳گرفتم ازهرکدوم۲.۳بسته مامانمم سایز بزرگترگرفته
من سایز یک گرفتم ی بسته چهل تایی
منم میخوام بخرم نمیدونم از هر سایز چند تا بسته بگیرم ک الکی رو دستم نمونه نمیدونم هر سایز تا چند ماهگی میش بست براش صفر یک بسته بیشتر نگرفتم چون اونو میدونم زود کوچیک میش
یک و دو ۳ نمیدونم چند تا بگیرم
من سایز صفر و یک هرکدوم دو بسته گرفتم
من خریدم سایز ۱ و ۲
نگرفتم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.