من هانیز گرفتم میگن خیلی سبک و خوبه
هانیز بهترینه
هیچکدوم چون ازشون راضی نبودم
هانیز میخوام بگیرم
من مولفیکس گرفتم بخاطر اینکه خواهر زاده ام بچه حساسی بود به همه مارک مای بیبی حساسیت نشون داد به جز مولفیکس و اینکه اصلا نم نمیزنه نزدیک یک سال و نیمه خواهرم استفاده میکنه و راضیه
منم هم مولفیکس گرفتم هم مای بی بی
زن داداشم همیشه مولفیکس میبست اکثرا نم میداد
من واسه بچه اولم مارک مرسی میگرفتم خیلی راضی بودم اصلا نم نمیزد و چسبشم محکم بود دیگه این سری دیدم اکثرا مولفیکس و مای بی بی میگیرن منم گرفتم تا ببینم چطوریه بعدا اگه خوب نبودن عوضش میکنم
مولفیکس
دوسالو نیم برای دخترم بستم عالی بود
مای بی بی ب 90درصد نوزادا سازگاری داره
من مای بی بی گرفتم دوتا سایز صفر و یک
هر دوتا رو خریدم
من مای بیبی میگیرم
من مولفیکس میگیرم
من مای بیبی گرفتم از چند نفر پرسیدم گفتن بهتره
مولفیکس ممکنه ب بعضی بچه ها نسازه ولی مای بیبی رو گفتن تقریبا ۹۹ درصد باهاش اوکین
قیمتشم ی ذره بیشتره از مولفیکس بود
مولفیکس
مای بی بی گرفتم
من مولفیکس گرفتم
من مولفیکس گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.