۱۶ پاسخ

من هانیز گرفتم میگن خیلی سبک و خوبه

هانیز بهترینه

هیچکدوم چون ازشون راضی نبودم
هانیز میخوام بگیرم

من مولفیکس گرفتم بخاطر اینکه خواهر زاده ام بچه حساسی بود به همه مارک مای بیبی حساسیت نشون داد به جز مولفیکس و اینکه اصلا نم نمیزنه نزدیک یک سال و نیمه خواهرم استفاده می‌کنه و راضیه

منم هم مولفیکس گرفتم هم مای بی بی
زن داداشم همیشه مولفیکس میبست اکثرا نم میداد
من واسه بچه اولم مارک مرسی میگرفتم خیلی راضی بودم اصلا نم نمیزد و چسبشم محکم بود دیگه این سری دیدم اکثرا مولفیکس و مای بی بی میگیرن منم گرفتم تا ببینم چطوریه بعدا اگه خوب نبودن عوضش میکنم

مولفیکس
دوسالو نیم برای دخترم بستم عالی بود

مای بی بی ب 90درصد نوزادا سازگاری داره

من مای بی بی گرفتم دوتا سایز صفر و یک

هر دوتا رو خریدم

من مای بیبی میگیرم

من مولفیکس می‌گیرم

من مای بیبی گرفتم از چند نفر پرسیدم گفتن بهتره
مولفیکس ممکنه ب بعضی بچه ها نسازه ولی مای بیبی رو گفتن تقریبا ۹۹ درصد باهاش اوکین
قیمتشم ی ذره بیشتره از مولفیکس بود

مولفیکس

مای بی بی گرفتم

من مولفیکس گرفتم

من مولفیکس گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه🌻🤍 مامان پناه🌻🤍 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی