شما چند هفته سیسمونی گرفتین ...من هنوز یه جورابم نگرفتم

۳۱ پاسخ

از بعد انومالی کم کم خریدامو شروع کردم هر ماه یکم هزینه کردم ک یهویی بهمون فشار نیاره خیلی هم از بابت این حرکت راضی ام

وقت زیاده گلم
کم کم شروع کن
بخدا هرچی زودتر بخری زمان دیر تر میگذره هی میری نگاشون میکنی کم طاقت تر میشی

من از انتی شروع کردم هرماه تیکه تیکه خریدم که بهمون فشار نیاد و دوسه روز پیش تکمیل شد البته تخت و کالسکه نخریدم

من از ۲۰ هفته

۳۱هفته رفتم دو روزه خریدم ی خورده خسته کننده اس برات ولی میتونی زودتر بری

من فعلن چند دست لباسو یکم خورده ریز خریدم

من ک کل وسیله های پسر اولیم موند برا دومی فقط لباس. مونده بگیرم فعلا ی دست گرفتم هنوز زودع ولی

چهار ماهگی جنسیت و فهمیدم کم و بیش گرفتم تیکه تیکه.البته فقط مهما رو گرفتم کلا

من هنوز هیچی نگرفتم 😩

منم هیچی نگرفتم براش🥲🥲میخواستم با لباس عید خودمون چند تیکه برای اونم بگیرم که این جوری شد اوضاع مملکت ای کاش زودتر تموم بشه منم برم برای این طفل معصوم خرید کنم

۲۰هفته حدودا ۳۰۰ تومن شد

من گرفتم همشو یکی دوتا بهداشتی و شیشه شیر مونده

پس من چی بگم سیسمونی صفر

من تازه خرید کردم

فردای انومالی که فهمیدم نی نی پسره رفتم خریدم😅

منم هیچی نگرفتم هنوز

منم بعد آنومالی خریدامو کردم

ماه هفت بودم
یک فروشگاه رفتم همه رو خریدم اومدم بیرون 😁
چند تا تیکه کوچیک مونده

منم هنوز هیچی نگرفتم

من ۱۸ هفته خریدم

من بعد ۳۰ هفتگی شروع کردم الان فقط لوازم بهداشتی مونده

هفته ۲۳ عزیزم

جنسيت كه مشخص شد يك ماهه همه چيز گرفتم.يعني من ٢٣-٢٤ هفته كه بودم سيسمونيم تموم شده بود

بعد سونو انومالی خرید کردم

من دیروز خریدم شد ۴۰تومن تخت و کمدش مونده هنوز و چنتا تیکه کوچیک

منم هنوز هیچی نخریدم وسایل داداش بزرگش هست البته فقط چند دست لباس حوله این چیزا باید بخرم

من این هفته یکمشو میخرم چون هم پول دستمه میترسم خرج بشه هم ممکنه گرون بشه

من ۲۶ هفته اینا بودم

من تازه تکمیلش کردم ولی هنوز سرویس چوبش آماده نشده

قبل عید بگیر قیمت ها بد از عید بالا تر میرن

من دوماهه اتاقش چیدم🫠

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریوان مامان آریوان ۸ ماهگی