خانومای هم هفته من سیسمونی گرفتین یا نه هنوز؟؟

۲۲ پاسخ

ضروریات رو خریدم

اره ۹۰ درصد

نه هنوز

اره 🌿

اره چند تا چیز نرسیده دستم و یکم اکسسوری باید بگیرم براش ( پاپوش و توربان و ... )
هفته ی دیگه خدا بخواد کامل میشه اتاقش

من چون بچه دوم هست فقط چیزای ضروری رو گرفتم مثل شوینده . پشه بند .کیف بیرونی و چند دست لباس و پوشک

اره همه چی خریده مامانم

نه🤣😬

من همه چیز رو گرفتم فقط مونده یه ننو و روروئک و تشک فنردار تخت

من خریدم سه هفته پیش چوبشم سفارش دادم البته یکم‌خورده ریزش مونده که اونم فعلا صفرممممم تا انشالله پول بیاد دستمون هفته های آخر میخریمش

منم بجز چندتا لباس فعلا چیزی نگرفتم

منم بهداشتی هارو نگرفتم و وسایل برای خودم

تقریبا ضروریا رو گرفتم ، بهداشتی پوشک و تشک تعویض و آغوشی و پارچه خشک کن و اینا مونده هنوز

من فعلا هیجی نخریدم حتی یدونه جوراب

نه هنوز بچه دوممه و بیشتر وسایل دارم اونا رو هم همین روزا میگیرم

چ منی که هنوز یه دونه جورابم نگرفتم و فردا وارد هفته۳۰میشم

منم ضروریا‌ رو گرفتم. آماده کردم.

برای من تموم شده منتظرم تخت و کمد برسه بچینم .از بعدانومالی شروع کردم به خریدن سیسمونی

من تا اول ۷ماه سیسمونیش رو کامل کردم مونده کمد و تختش

منم چیدم یه فرشم ناقصه اونم کلی حرص میخورم که نکنه دیر برسه دستم

من سیسمونی رو هم چیدم 😂😂

من ۱۸هفتع بیشتر وسایل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری