خانومای هم هفته من سیسمونی کامل گرفتین یا نه هنوز؟؟؟

۱۴ پاسخ

فقط لباس و حوله و خشک کن و زیرانداز و پستونک...
کم هزینه ترین سیسمونی واسه منه😅

نه فعلا🤷

نه هنوز

بچه دومه یه هفته پیش رفتم یه ست برا خواب و پتو دور پیچ و ساک و لباس هم یکم خریدم هنوز مونده بعضی ها

من هفته پیش خریدم

سیسمونی انچنانی نه .خشکن و زیراندازتعویض و تشک و پتو که مامانم میدوزه و پتو کلاهدار دورپیچم پارچه گرفتم بدوزم.دو دست لباس.

تقریبا ۳۰هفتگی کامل خریدم اتاقشم چند روز پیش چیدم

باید زود بگیری آخرهای بارداری آنقدر سنگینی و همش دستشویی داری نمیتونی جای بری خرید

گرفتم کامل و چیدم ساکشم بستم

یکمش مونده🥲

اره دیگه. دیرتر سنگین میشی خوب اذیت میشی. من تو هفته‌های بیست و چهار پنج گرفتم.

تقریبا اره خورده ریز مونده مثل تب سنج و وان

ن هنوز مونده

نه 😁 خیلی تنبل شدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری