فقط لباس و حوله و خشک کن و زیرانداز و پستونک...
کم هزینه ترین سیسمونی واسه منه😅
نه فعلا🤷
نه هنوز
بچه دومه یه هفته پیش رفتم یه ست برا خواب و پتو دور پیچ و ساک و لباس هم یکم خریدم هنوز مونده بعضی ها
من هفته پیش خریدم
سیسمونی انچنانی نه .خشکن و زیراندازتعویض و تشک و پتو که مامانم میدوزه و پتو کلاهدار دورپیچم پارچه گرفتم بدوزم.دو دست لباس.
تقریبا ۳۰هفتگی کامل خریدم اتاقشم چند روز پیش چیدم
باید زود بگیری آخرهای بارداری آنقدر سنگینی و همش دستشویی داری نمیتونی جای بری خرید
گرفتم کامل و چیدم ساکشم بستم
یکمش مونده🥲
اره دیگه. دیرتر سنگین میشی خوب اذیت میشی. من تو هفتههای بیست و چهار پنج گرفتم.
تقریبا اره خورده ریز مونده مثل تب سنج و وان
ن هنوز مونده
نه 😁 خیلی تنبل شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.