خانمای هم هفته من نامه سزارین گرفتین یا نه؟

۸ پاسخ

دکتر من هنوز نامه نداده
میگه بعد تعطیلات بیا نامه بدم

نه گفت ۱۵بیا

من زیرمیزی و گرفت ولی نامه رو گفت هشتم بیا بدم🤦🏻‍♀️

درچه صورت بهتون نامه ميدن؟

گرفتم اره

بله من گرفتم

منم گرفتم

من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی