خانم های هم هفته ی من ،نامه سزارین گرفتین
برا چندم زده ؟

۶ پاسخ

به منم نداد گفت زود فقط گفت احتمال زیاد ۲۰ تیر

سلامت باشی گلم
بیخیال باشی بهتره استرس خودش ضرر داره
ان شاءالله که هممون بسلامتی زایمان کنیم

بله هفته پیش گرفتم
برای ۱۴ تیر

برا منم ک هنوز نداده شنبه نوبت دارم برم ببینم برا کی مینویسه🙂

والا بمن نداده میگه زوده

من یه هفته ازت عقب ترم
دیروز رفتم نامه بستری داد و گفت ۳ مرداد بیا

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی