به منم نداد گفت زود فقط گفت احتمال زیاد ۲۰ تیر
سلامت باشی گلم
بیخیال باشی بهتره استرس خودش ضرر داره
ان شاءالله که هممون بسلامتی زایمان کنیم
بله هفته پیش گرفتم
برای ۱۴ تیر
برا منم ک هنوز نداده شنبه نوبت دارم برم ببینم برا کی مینویسه🙂
والا بمن نداده میگه زوده
من یه هفته ازت عقب ترم
دیروز رفتم نامه بستری داد و گفت ۳ مرداد بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.