کدوماتون هنوز سیسمونی نگرفتید مثل من 🥲🥲🥲

۱۵ پاسخ

من 😁

منم نخریدم

من من من

من فقط اسباب بازیاشو خریدم

من چون جهیزیه ام خیلی دقیقه نودی شد لذت نبردم زیاد ازش برا همین زود خریدم سیسمونی رو …تو دلم‌مونده بود دوس داشتم زود بچینم برم نگا کنم هی

من من😁

من فقط ی پتو دور پیچ

من یه دست لباس گرفتم فقط که اونم دخترم انقدر درش آورد بوسشون کرد که یکی از دکمه هاش کنده شد 😀

من پنجشنبه زایمانمه دختر هنوز ساک و‌کوله نگرفتم ساکمو نبستم🤣🤣

منم هیچ نگرفتم بخاطر جنگ و بیکار شدن شوهرم فعلا پول ازمایشم ندارم😂😑دیگه سیسمونی ک هیچ

منم نخریدم
فقط یه عروسک خریدم براش

منم همین طور عزیزم هنوز هیچ چیزی نخریدم

من 😊 ✋

من 🥴

منم نخریدم هنوز 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط