خانما ۳۰ هفته شما چه داروهایی استتفاده. می کنین

۵ پاسخ

کلسیم
ویتامین دی
آسپرین
مولتی ویتامین
یه قرص برا عفونت🤦‍♀️
دیگه خسته شدم از قرص خوردن
حالم ازشون بهم میخوره فقط زوری میخورم

هیچی فقط ویتامین دی و اکتی ناتال

همون دارو های اولیه به علاوه ال ارژنین واسه وزن و هورمون رشد جنین

مولتی
اپاکل و ویتامین دی
امگا و ال ارژنین یک روز در میان
اهن
اسپرین

مولتی ویتامین
امگا۳
کلسیم
ویتامین دی
آهن

سوال های مرتبط

مامان آیریک💙لیام💙 مامان آیریک💙لیام💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیه خانم👼🏻🧡 مامان آیه خانم👼🏻🧡 ۱۰ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی