۶ پاسخ

بچه منم اینجوری ۶۰بیشتربدم بهش میخوره بعضی وقتها۷۰تایا۸۰درست میکنم

خدایی نکرده رفلاکس نگیره مواظب باش زیاد شیر خوردنم خوب نیس دل دردم میشه

والا من ک بیشتر از ۶۰ میخوره
شکموعه دکترشم میگع چاره ایی نیست بده بخوره وزنش عالیع😅

من جدیدا دارم شبا ۹۰ میدم حس میکنم دیگه سیر نمیشه ۶۰ تا روزا حواب میده ۲ساعت یا ۱ساعتونیم نگهش میداره

۹۰تا درست کن ولی همشو نداره اندازه ۷۰ ۸۰تا بده

وزن تولدش چه قدر بوده ؟

سوال های مرتبط