۱۴ پاسخ

خیلی شدید تا روز دوم
از روز سوم دیگه نرم میشه انگار
راه رفتن راحت میشه
شیاف هم نمیخواد

تا ده روز حداقل

بدن با بدن فرق داره یکی دردش همون روز اول یکی تا دو هفته ام درد داره

یک هفته

منک اصلا استفاده نکردم 🫠 نیاز نبود اصلا

من فقط بیمارستان شیاف استفاده کردم

من اصلا درد نداشتم،بعد از عمل راه هم رفتم از شبه دومم بیمارستان بودم چون پسرم زردی داشت تو اتاق مادران میموندم

تا ده روز بعدش دیگه کم کم اوکی میشی

من یک‌هفته بعد خوب بودم راحت بلند میشدم از جام دردمم کم بود ولی الان که دو‌ماه گذشته دیگه میتونم راحت کارامو بکنم ی ورزش‌ریزی هم انجام بدم

من تا ده روز با کمک از جان بلند میشدم اینقد ک درد داشتم

من رو اول تو بیمارستان راه میرفتم فقط گریه میکردم دوسه روزبعدشم دردداشتم ولی باشیاف کمترمیشدازروزچهارم ب بعدخیلی بهتر میشه ب شرط اینکه حواست باشه بخیه هات عرق نکنه ک دچارعفونت بشی پدرت درمیاد

فق روز اول تو بیمارستان بخاطر بخیه ها شیاف زدم بعدش دردی نداشت
البته من از شانس بدم سرما خوردم دوسه روز بعدش و شدیددد سرفه میکردم 💔
مراقب باش فق سرمانخوری چون خیلییی سخته و غیر قابل تحمل

من تا ۶ روز از درد نمی‌تونستم نفس بکشم بعد ۶ روز کم کم بهتر شدم ولی خوب خوب نشدم
الان سرفه میکنم هنوز رد بخیه درد داره

تا شیش روز

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی