۱ پاسخ

نه عزیزم ارتدنسی مرتب شدن دندوناست که باید بعد ۱۵ سالگی که دندون ها کامل دراومدن بندازن

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان امیر محمد🤵 مامان امیر محمد🤵 ۱ سالگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی