من ۸ ساعت شنیدم
همه چیز بستگی بخ بدنت داره ممکنه فقط ۲ ۳ ساعت طول بکشه ممکنه خیلی طولانی بشه
من کیسه آبم ک پاره شد همراه با درد شدید بود ی روز قبلشم دوتا آمپول فشار زده بودن کلی هم روغن کرچک خورده بودم ۹ ساعت درد کشیدم دهانه رحمم باز نشد بردن سزارین
بستگی داره اگر درد داشته باشی و تو درد پاره بشه فوری بعدش دنیا میاد
اما اگر درد نداشته باشی تا بهت سوزن فشار بزنن و دردت بگیره خیلی ۱۲ تا ۱۵ ساعت طول میکشه دنیا بیاد
تو هم حس خیسی داری فکرمیکنی کیسه آبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.