۵ پاسخ

من ۸ ساعت شنیدم

همه چیز بستگی بخ بدنت داره ممکنه فقط ۲ ۳ ساعت طول بکشه ممکنه خیلی طولانی بشه

من کیسه آبم ک پاره شد همراه با درد شدید بود ی روز قبلشم دوتا آمپول فشار زده بودن کلی هم روغن کرچک خورده بودم ۹ ساعت درد کشیدم دهانه رحمم باز نشد بردن سزارین

بستگی داره اگر درد داشته باشی و تو درد پاره بشه فوری بعدش دنیا میاد
اما اگر درد نداشته باشی تا بهت سوزن فشار بزنن و دردت بگیره خیلی ۱۲ تا ۱۵ ساعت طول می‌کشه دنیا بیاد

تو هم حس خیسی داری فکرمیکنی کیسه آبه؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی