فک کنم سونو قلب هشت هفته
عزیزم تست زدی؟
عدد بتامم بالای 1۰۰۰ بود
من دیروز رفتم واسه تشکیل ساک حاملگی که خداروشکر ساکمم تشکیل شده بود
اولین سونو مال اینه که داخل رحم باشه
من چهار هفته وچند روز داذم که مطمن بشم ساک هست وخارج رحمی نیست
۲۰ یا ۳۰ روز تاخیر که میشی هشت هفتع و نه باید بری سونو
۸ هفته سونوی قلب
سونوقلب
۸ هفته برو که خیالتم بابت قلبش راحت بشه
من دیروز اولین بتام دادم
دکتر سونو برا ۲۹ اردیبهشت داد
میتونی ۵ هفته بری ساک رو ببینی
۶ هفته جنین هم مشخصه
یا صبر کنی ۸ هفته بری که قلب هم مشخص باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.