بعد از مثبت شدن آزمایش بتا اولین سنوگرافی چه موقعه س؟

۱۲ پاسخ

فک کنم سونو قلب هشت هفته

عزیزم تست زدی؟

عدد بتامم بالای 1۰۰۰ بود

من دیروز رفتم واسه تشکیل ساک حاملگی که خداروشکر ساکمم تشکیل شده بود

اولین سونو مال اینه که داخل رحم باشه

من چهار هفته وچند روز داذم که مطمن بشم ساک هست وخارج رحمی نیست

۲۰ یا ۳۰ روز تاخیر که میشی هشت هفتع و نه باید بری سونو

۸ هفته سونوی قلب

سونوقلب

۸ هفته برو که خیالتم بابت قلبش راحت بشه

من دیروز اولین بتام دادم
دکتر سونو برا ۲۹ اردیبهشت داد

میتونی ۵ هفته بری ساک رو ببینی
۶ هفته جنین هم مشخصه
یا صبر کنی ۸ هفته بری که قلب هم مشخص باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته پنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری