دختراا وزن ۱۱۰۰ گرم توی ۲۹هفته خوبه یا کمه؟؟🥲

۸ پاسخ

نرماله عزیزم

من 27 هفته 970 گرم بود

ماه نهم بستنی دلستر آجیل اب و شربت مایعات گوشت مرغ بخور ابپز هم نکن طعم دارش کن کباب بزن بخور خیلی بچه وزن میگیره ولی اگه کلا ویارت بد نباشه هرچی بخوری بچه وزن میگیره نگران نباش

یذره کمتر از طبیعیه
اما هنوز وقت هس برای وزن گرفتنش

۲۹ هفته وزن مهم نیس بچه تازه از ۳۲ ۳۴ هفته وزن اصلی رو میگیره. من بارداری اولم دکتر گفت وزن بچم کمه خیلی ویارم بد بود ماه آخر خیلی بزور همه چی خوردم آخرش با ۲۸۵۰ دنیا اومد معمولی بود

من تو ۲۹ هفته ۱۵۰۰ بود دکترت چی گفت

نرماله دیگه

نرماله‌عزیزم
یخورده‌اینوراونورمشکلی‌نداره

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان سوفیا جان🤱 مامان سوفیا جان🤱 روزهای ابتدایی تولد