خانوما آروغ بچه رو تا چن ماه باید گرف؟

۳ پاسخ

دختر من ۴/۵ ماهش هنوز دارم میگیرم ولی اگه خواب باشه نه....فکر کنم تا زمانی که بتونن بشینن یعنی ۶ ماهگی

تا زماني ك شروع ميكنه ب وارو زدن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۴ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی