سایز چند ؟؟ واااای چ خبره اخه
۱/۴۰۰دیشب قیمت کردم 😖😖😖😖😖😓
خدارحم کنه میخواییم چیکارکنیم
من ۵۴۰گرفتم ۴۴تایی
دفعه قبل گرفتم سایز دو ۴۰تایی ۲۵۰
اره نرخ جدید ۱ و خورده ای میشه
نرخ قبلی هنو گیر میاد فک کنم ۶۵۰ باشه
من گرفتم ۶۳۰تومن مولفیکس ۴۰عددی
همه چیز خیلییی گرون شدهه اینقدر فشار میاد به آدم که نگووو
واقعا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.