سونو داپلر ۳تومن چ خبره اخه🥲

۱۰ پاسخ

اینجا فقط جون آدمیزاد ارزونه...

من دیروز سونو رشد دادم ۶ تومان و دکتر گفت هر هفته باید انجام بدم چون نی نی من کم رشد میکنه

من میخاستم برم داپلر هر دو پا بود هفت تومن

وای من دوهفته پیش انجام دادم ۲۷۰۰ دیروز رفتم پیش دکترم سونو رو نگا کرد گفت فراموش کردم واست بنویسم جفتم نگا کنه چسبندگی داره یانه. یعنی باز دوباره باید همینقد پول بدم فقط واسه چسبندگی جفت؟😫😢
خداکنه کمتر باشه چقد هزینه ها زیاد شده خدایا

من انجام دادم سونو انومالی۷۵۰۰

من۲۶هفته رفتم۱و۶۰۰ازاونموقه چه افزایش قیمتی

این هفته سونو وزن دادم ۳۵۰۰ 😕

منم امروز باید انجام بدم، شما هم نینیتون وزنش کمه؟؟

من داپلر و سونو رشد شد ۴۵۰۰

من هم انجام دادم‌۵تومن باز باید هفته بعد هم انجام بدم 🫠

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی