۸ پاسخ

منم سونوگرافی شماعی رفتم
خانم دکتر هراتی زاده عالی هستن
قیمت نسل فردا بیشتر بود

یه هفته پیش 4800

منم امروز رفتم دالپر ۴۵۰۰

من قبل عید رفتم ۳۹۰۰

من دو سه ماه پیش رقتم ۲۶۰۰ بود

خیلی خوب گفته از این کمتر نیست جایی کلان ۶۰ درصد افزایش داشته

من 34 هفته و 2 روز رفتم
2800 بود

من امروز رفتم سونو رشد و داپلر شد ۴۲۰۰ فک کنم همه جا همین حدوداس

سوال های مرتبط

مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 ۱۲ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد