منم سونوگرافی شماعی رفتم
خانم دکتر هراتی زاده عالی هستن
قیمت نسل فردا بیشتر بود
یه هفته پیش 4800
منم امروز رفتم دالپر ۴۵۰۰
من قبل عید رفتم ۳۹۰۰
من دو سه ماه پیش رقتم ۲۶۰۰ بود
خیلی خوب گفته از این کمتر نیست جایی کلان ۶۰ درصد افزایش داشته
من 34 هفته و 2 روز رفتم
2800 بود
من امروز رفتم سونو رشد و داپلر شد ۴۲۰۰ فک کنم همه جا همین حدوداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.