۳ پاسخ

ترازو ها یکی نیستش
کلا یا با دکتر بسنج یا بهداشت

فرق دارن من باردار بودم بهداشت میرفتم وزنم زیاد میشد خونه میومدم کم

ترازوها فرق دارن

سوال های مرتبط