خانما فرنی رو باچه شیری درست می‌کنید

۸ پاسخ

با شیر خشک

شیر پاستوریزه یا شیربادوم

من با اب میپزم و شیر خشک یا شیر خودمو قاطیش میکنم برا مزش

من بدون شیر چون به پروتئین گاوی حساسیت داره
با آب و یه کم شکر قهوه ای سیب هم رنده میکنم توش میریزم خوشمزه میشه

پاستوریزه

شیر مادر یا شیر خشک،

من میخوام‌ برای اولین کمکیش با شیرخودم‌درست کنم

من یا با شیر خشک یا پاستوریزه جوشیده شده البته ک دکتر پسرم گفت

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان گنجشک مامان گنجشک ۷ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی