با شیر خشک
شیر پاستوریزه یا شیربادوم
من با اب میپزم و شیر خشک یا شیر خودمو قاطیش میکنم برا مزش
من بدون شیر چون به پروتئین گاوی حساسیت داره
با آب و یه کم شکر قهوه ای سیب هم رنده میکنم توش میریزم خوشمزه میشه
پاستوریزه
شیر مادر یا شیر خشک،
من میخوام برای اولین کمکیش با شیرخودمدرست کنم
من یا با شیر خشک یا پاستوریزه جوشیده شده البته ک دکتر پسرم گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.