فقط دستگاه و خنک نگهداشتن جای بچه
و تند تند شیر دادن که زیاد بره دستشویی
ختنه اش کن زود خوب میشه
گرمی نخور
خاکشیر وتخم شربتی بخور
باشیرگاوحمومش کن
تندتندشیرش بده تازیاد ادرارکنه
ماست همراه پونه ونعناع بخور
ترنجبین
اولا که ببر دکتر اگه زیاده باید دستگاه بیاری اشتباه منو نکن به حرف بزرگترا کردم نبردم دکتر بعدش خیلی پشیمون شدم البته زردی بچم کم بود اما بازم باید سهل انگاری نمیکردم...توام تند تند بهش شیر بده جاش رو خنک نگهش دار خودتم شیرخشت و ترنجبین بخور یوقت به بچه ندی هیچی بهش ندی عرق کاسنی بخور من بدنم بچمو یکم با پنبه و عرق کاسنی خنک کردم زود خوب شد
گرمی نخور ..خنک نگهش دار دو کلی پتو اینا نپیچش
تند تند هم بهش شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.