سلام خانمای میانه ای میدونین هزینه بیمارستان برای سزارین چقدره

۳ پاسخ

بیمارستان خاتم زایمان کردم سه فروردین شد ۱۳ تومن

عروس خواهرم ۱۰روز قبل عید زایمان کرد ازاد هزینه بیمارستان شد ۱۲تومن
دکترم ۲۰گرفته بود چون بچه اولش بود و اختیاری

۳۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری