کلا اگر به تاریخ دقت نکنی و به زندگی روزمره ات ادامه بدی همه ماها خوب میگذره ولی اگر بخوای روز شماری کنی و منتظر باشی ماهت تموم شه نمیگذره اصلا
هفت برا من زود گذشت الان هشت نمیگیزع😭
من 6 دیر گذشت ولی 7 هفته دیگه تمومه
بري من هفت كه تو جنگ بود سخت گذشت اما هشت راحت گذشت
۷ زود تموم میشه نمیفهمی از کجا اومد و کی تموم شد
ماه هشتم نمیگذرررره
برای من که شیش خیلی طولانی و کش دار ه منتظرم فقط تموم شه خداکنه ماه۷ زود بگذره مثل۶ نباشه
خیلی دیر میگذره من هفت ساله توی ماه هفت گیر کردم 🫤🥱
٧ واسه من از همه ماه ها زودتر گذشت
خیلییییییییییی دیر میگذره
6رو اصلا نفهمیدم چجوری گذشت ولی 7 نمیگذره
۷ زود میگذره
۸ هر هفته اش اندازه یک ماه برام داره میگذره🥴
اره هفت زود میگذره ولی هشت خیلی دیر میگذره
برا من نسبت به ماه های گذشته دیر میگذره
امیدوارم که مثل برق و باد بگذره
من الان تو ۷ ام تااینجا بدنبوده ایشالا به سرعت باد تموم شه😬😩
برا من که ۶ داره طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.