۱۵ پاسخ

کلا اگر به تاریخ دقت نکنی و به زندگی روزمره ات ادامه بدی همه ماها خوب میگذره ولی اگر بخوای روز شماری کنی و منتظر باشی ماهت تموم شه نمیگذره اصلا

هفت برا من زود گذشت الان هشت نمیگیزع😭

من 6 دیر گذشت ولی 7 هفته دیگه تمومه

بري من هفت كه تو جنگ بود سخت گذشت اما هشت راحت گذشت

۷ زود تموم میشه نمی‌فهمی از کجا اومد و کی تموم شد
ماه هشتم نمیگذرررره

برای من که شیش خیلی طولانی و کش دار ه منتظرم فقط تموم شه خداکنه ماه۷ زود بگذره مثل۶ نباشه

خیلی دیر میگذره من هفت ساله توی ماه هفت گیر کردم 🫤🥱

٧ واسه من از همه ماه ها زودتر گذشت

خیلییییییییییی دیر میگذره
6رو اصلا نفهمیدم چجوری گذشت ولی 7 نمیگذره

۷ زود میگذره
۸ هر هفته اش اندازه یک ماه برام داره میگذره🥴

اره هفت زود میگذره ولی هشت خیلی دیر میگذره

برا من نسبت به ماه های گذشته دیر میگذره

امیدوارم که مثل برق و باد بگذره

من الان تو ۷ ام تااینجا بدنبوده ایشالا به سرعت باد تموم شه😬😩

برا من که ۶ داره طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی