من دخترم دیروز زد ، خداروشکر دیشب تب نکرد فقط پاش درد میکرد اونم که کمپرس سرد گذاشتم و استامینوفن میدادم میخوابید آروم بود، تا اینجا خیلی سخت نگذشته
استرس داشتم خیلی ولی اونجوری ک بره خودم بزرگ کرده بودم نبود
سبک بود یه چند ساعت اپل تب اومد بعد قطره شو مرتب دادم اصلا تب نکرد فقط یکم کم اشتها شد
سنگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.