نمیدونم ولی برا من کمرنگ بود و انتی احتمال پسر داده
اما فک نکنم ربط داشته باشه، بیشتر به زمان لقاح و لانه گزینی ربط داره یعنی هر چی تو بیشتر برا بیبی زدم صبر کنی مطمعنا هورمون بارداری تو بدن میره بالا و باعث میشه بیبی پررنگ تر بشه
من سه روز قبل موعدم دادم کمرنگ بود که اونم شاید جنین تازه تشکیل شده بوده بخاطر همین کمرنگ بود نه صرفا به خاطر اینکه شاید پسره🫠🫠
واسه من هردو خط خیلی پررنگ بود پسر بودن
نه عزیز ربطی نداره
نه گلم هیچ ربطی نداره❣️
ن ربطی نداره
نه فقط به این ربط داره که کی بیبی چک زدی، پررنگ کم رنگ بودنش فقط بستگی به میزان hcg داره که اگه کمرنگه ینی تازه باردارشدی اگه پررنگه یعنی یه مدتی گذشته
برا من پسرام.کم رنگ بودن.هیچ وقتم پررنگ نشدن
ن گلم ربطی ندارهه
من سومین بارداریمه
اولی پررنگ پسر بود
دومی کمرنگ پسر بود
سومی پررنگ پسر بود
نه برا من پر رنگ بود پسره
نه عزیزم ربطی نداره
نه هیچ ربطی نداره...من پرررررنگ بوددخترشد،جاریم کمرنگ بوداونم دخترشد،پررنگ بودن وکمرنگ بودن به دیروزودگرفتن وزمان بارداری مربوطه
از منم با پنج روز تاخیر خیلی کمرنگ بود و ان تی احتمال پسر داد
چه ربطی داشت🤣
نه ربطی نداره واقعا
من بار اول بی بی چک زدم کمرنگ تر بود
بار دوم با فاصله ۲ روز زدم پررنگ تر شد
برای خواهر شوهرم برای پسرش کم رنگ بود برای دخترش پررنگ ولی آدم نمیتونه ربط بده
خدایی این سوالات از کجا درمیارین؟ راجبش فکر میکنین یا دوس دارین بقیه هم بخندن🤦♀️چ ربطی داره واقعا من سر هر ۳ تا بچه ام بی بی چکم پررنگ بود اولی دختر و دوتا بعدی پسر شد توروخدا ی چیزی نگین که ملت سوژه اتون کنن🤌
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
نخیر مال من خیلی کمرنگ بود و دختر بود
بر من پر رنگ بود انتی احتمال دختر داد
نه بابا برا من پررنگ بود پسر شد
چ حرفا🤣
نه ربطی نداره
ربطشو نمیدونم ولی سردخترم برامن بایک روز تاخیر پررنگ شد برا خواهرم با۶روز تاخیر کمرنگ شد پسر بود
نه عزیزم ، بی بی چک فقط زمان لقاح رو میگه ، زود بزنی کمرنگه دیر بزنی پر رنگه
نه بابا ربطی نداره
برامن هردوش کمرنگ بود
وای نهههه اصلاااا ربطی نداره
واسه من خییییییلی پرنگ بود پسر چ ربطی داره
نه ربطی نداره بابا چی چیزا به خدا تو این جا میگن خخخ نه عزیزم هر چیزی شنیدی کهنباید باور کنی
نه ربطی نداره شاید یکی زود بیبیچک زده کمرنگه شاید یکی مثل خودم با یه هفته تاخیر زده بتا بالا بوده پررنگ شده
هاله میبینید؟
وای خدایاااااا
نه بابا اصلا ، کاملا بستگی داره کی تست بدی چه زمانی از طول روز باشه دفعه چندم ادرارت تو روز باشه
ن ربطی نداره بعدم برعکس گفتید پررنگ پسره کم رنگ دختره
چه ربطی داره
ربطی نداره
گلم فک نکنم ربطی داشته باشه اما درکل نطفه پسر ضعیف تر ولقاحش کمی دیرتر تشکیل میشه ومال دختر قویتره وزودتر مشخص میکنه البتع منم دقیق نمیدونم فقط راست وغلط این مطلبو نمیدونم
نه دروغه
این دیگه جدید بود خدایی
نه جانم اصلا ربطی ب کم رنگ یا پر رنگ بودن نداره❤️
اخه این حرفا از کجا میاد 🤔😂
خدایا حالا تعیین جنسیت به بی بی چکم ربط پیدا کرده😶
واسه من کمرنگ بود دختر بود
گلم شما اخرین تاریخ پریودت کی بوده؟؟
و چندم رفتی سونو قلب
ممنون میشم جواااب بدی😘😘
عزیزم مگه نگفتی آزمایش دادم منفی بود چطور حامله ایی الان؟
نه عزیزم واسه من خیلی پررنگ بود پسره
چه چیزایی در میاد 😂😂😂
بتا هر چقد بالا خط پررنگ تر
برا من هر سه تا کمرنگ بود هم برا دخترم هم برا پسرام
نه عزیزم ربطی نداره
سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.