عزیزم شماهم دوگانه؟ چرا؟ آخه بچها من فردا واکسن دارن دوگانه بخاطر شربت لوبل میخورن و حساسیت ک ب واکسن سیاه سرفه داشتن
دوگانه راحته؟؟
خیلی استرس دارم چون از آدمی بود گفتم هجده ماهگی نمیزنم اما الان مجبورم برم ب اصرار بهداشت
سازگار باشه بهش عزيزم
قبل از اینکه مدرسه ثبت نام کنی باید اول بری بهداشت واکسیناسیون ۶سالگی که بستگی داره کوچولو نیمه دومی باشه یا نیمه اولی میزنن بعدش هم کار های سنجش رو باید انجام بدی
اگر نیمه اولی لاشه ابتدای شش سال
اگر نیمه دومی باشه اواخر شش سالگی
دوسالگی مگه ندارن
عزیزم پایان ۶ماهگی میزنن؟من برام سواره که کی بریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.