اینم از سبدکالا۱۵۰۰ما خدایاشکرت🤲

تصویر
۱۱ پاسخ

بوی شامپوهات تاخونه مااومد😜

ماهم عصری گرفتبم البته ماه ۲۵۰۰دادن

خیلیم عالی خدا بیشتر از اینا بهتون بده

برا ما ک نریختن

قندو چقد گرفتی؟

چرا اینقدر قند گرفتی 😂

ماهم امروز گرفتیم ۱۵۰۰ ی برنج و دوتا مایع لباسشویی و ی روغن مایع

چ جالب ب چ دهک هایی میدن؟

دهک چندمیدن

برای ما چرا ندادن

مال ماهم ۱۵۰۰ هستش میخوام یه برنج و روغن بگیرم

سوال های مرتبط