ببین اگر از این یه نفره کوچیک ها میخوای بخری ازونایی بگیر که داخلش استیله و ابو چندساعت گرمنگه میداره.... اونایی که دوتا لیوان اصافه هم داره به درد نمیخوره یه ساعته اب توش یخ میشه
من یدونه معمولی داشتم همونو فعلا گذاشتم اگر لازمم بود باز میخرم خوبشو فعلا همین یکی کافیه
داخلش استیله
از سیسمونی فروشی ها نخر فقط خیلی الکی گرون میدن من رفت تو پاچه ام 🫠 بعدش رفتم این فروشگاه های لوازم خونه دیدم نصف اون قیمته
ببین فلاسکی بگیر ک استیل باشه داخلش و یه محافظ هم داشته باشه به عنوان بیشتر گرم نگه داشتن چون همون محافظ باعث میشه اگر فلاسک بخواد ضربه بخوره جلو گیری بشه فلاسک دختر من اینقد ضربه خورد و تپ و تپ میفتاد نصف شب بیدار میشدم ک دیگه خراب شد ابو گرم نگه نمیداره
ب نظر من ک فلاسک برای سیسمونی یه چیز بیخوده.من ک اصلا استفادم نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.