واسه اینکه شکمتون ترک نخور از چه کرمی استفاده میکیند؟ه

۷ پاسخ

من از این میزنم تاحالا ماشالا ی ترک هم برنداشتم

تصویر

من اینو دکترم داد یه بار صبح یه بار شب

تصویر

کرم ماستلا

هنوز هیچی‌ استفاده نکردم و فعلا هیچ‌ ترکی نداشتم 🙄

من بارداری قبلی روغن نارگیل زدم وزنمم کنترل کردم از محدوده نرمال اضافه تر نشه ترک نخورد شکمم بنظرم این دو تا کار همزمان باید انجام بشه

من کرم ماستلا روغن بایواویل روغن زیتون و...هرچی فک کنی زدم ولی هفته همین دو هفته اخرم یجوری ترک خوردم که نگم برات😑😂به ژن و پوستت بستگش داره عزیزم دوست من هیچی نزد ترکم نخورد من انقد حساس بودم الان اینه وضعیتم🤦🏻‍♀️

چن خریدی عزیزم؟
از داروخانه باید بگیریم؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اقا لوبیا مامان اقا لوبیا هفته بیست‌ویکم بارداری