اینجا کسی هست تیتر بتاش ۷.۶باشه ؟؟؟

۵ پاسخ

چندروز تاخیری؟

من 7/10بود روز یازده ای یو ای من یکم زود رفتم دادم اونجا گفتن منفی ولی با دکتر مشورت کردم گفتم زود رفتی شاید بتا بالا می‌رفت فلان من سر موعدم پریود شدم رفتم سونو گفتن ساک داخل رحمی هست ولی ازمایشم منفی در اومد انکار دچار ساک کاذب شده بودم ب هر حال الان شما مشکوک ب بارداری هستین

فکر کنم مشکوک بعد چند روز دوباره ازمایش بده اگه بالا رفت یعنی مثبت

6یا7منفیه دیگ

گلم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات بفرستم
@Nanaeii17

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری