سلام آزیزکم خلکی سنه خوشبختم گرکمه پیامت بو دابنم گفتگو بازی ناکات اتوانی پیامکم بو دابنی
شاید دیررفتی ازادشده
اشکال نداره ماه بعد
من کلا نداشم الان باردارم😅
تحت نظر دکتر خاص برو مهرنوش امیری کوا له تکاب هس😕
من نداشتم این ماه بااوابوست واصلاح سبک فولی ب۱۵رسید
فکرکنم یکم تنبلی دارین تخمدان چپ
تکابیت تو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.