۸ پاسخ

سلام آزیزکم خلکی سنه خوشبختم گرکمه پیامت بو دابنم گفتگو بازی ناکات اتوانی پیامکم بو دابنی

شاید دیررفتی ازادشده

اشکال نداره ماه بعد

من کلا نداشم الان باردارم😅

تحت نظر دکتر خاص برو مهرنوش امیری کوا له تکاب هس😕

من نداشتم این ماه بااوابوست واصلاح سبک فولی ب۱۵رسید

فکرکنم یکم تنبلی دارین تخمدان چپ

تکابیت تو؟

سوال های مرتبط