مامانایی ک نینیتون تازه یکسال شده چ کلمه هایی میگن

۱۰ پاسخ

بابا
بابایی
بریم
من
کیه
چیه
مامان
به به
بده
بیا
الو
در در
تاب تاب
مرگ بر
نه
ننه
جیجی
آبه
اه اه

ماما
بابا
دَدَ
ننه
عمه
ممه
نه

الله اکبرونرگ برآمریکا

باباماماممه دده این اون ابه نینی عموعمه نینای یعنی آهنگ

خيلي حرف ميزنه
بابا ماماني دايي عزيز(مامانم ) مه مه
هاپو هاپ به به ….
خيليييييي

نینی .ماما.بابا.مبگم ببعی میگه میگه بع بع
میگم کلاغ میگه پر
میگم عموزنجیرباف میگه بله
میگه مرگ برآمریکا با زبون خودش

میگه ماما غذا خوشمزه درست کن برام
چرا برام مای بی بی نمبخری
چرا تووجنگ دنیا اومدم
تکلیفمون چی میشع

تاب تاب الو بابا ماما.بوف.بده.منه.ابم.کیه چیه

میگه سلام صبحتون بخیر

پسرم منو دیونه کرده هی ماما رو فراموش میکنه بعد ی مدت دوباره میگه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️.....خو باباتو فراموش کن چراااا منو اخه.....
ماما میگفت صدام میزد ولی جدیدا فراموش کرده زیاد نمیگه...بابا دَدَ واوا. اها.
به گربه میگه ماَوو

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی