شیر پرچرب میدم گاهی با نی میخوره
بله گاهی میدم
معمولا داخلش شیره انگور هم می ریزم
منم دخترم حساسیت پروتیین گاوی داره فقط، شیر خشک با شیشه شیر میدم همین
شیر ماجان میدم عزیزم
شیر پرچرب میدم اما نمیخوره درست
ترجیحش همون شیرخشک هست
بله میدیم هر شیری شیر پرچرب
شیرماجان
اره عزیزم من میدادم
شیر پاستوریزه رامک
میگن محلی بهتره برای بچه ها
ولی من متاسفانه وسواس داشتم فکر میکردم مزه بدی میده غیر بهداشتیه نخریدم هیچوقت
شما جای خوب و اشنا پیدا کردین همون محلی بدین
من میخواستم بدم دکتر گف بزار یکسال سه چهار ماهگی ببعد بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.