۷ پاسخ

اسم انتخاب کردی براش😍
منم خیلی دوست دارم یکی دیگه بیارم خوب کاری کردی

سوال منم هست منم اول تیر به دنیا میاد
هنوز هیچی نخریدم

پیشاپیش قدمش مبارک عزیزم
سایز ۰ یه دست کافیه برای بچه های حدود ۳ کیلو و بقیه ش رو همون ۱ بگیر اگرم درشت باشه دیگه صفر نمیخواد همون ۱ بگیر چند دست یه ست مهمونی پتو نازک و کلاه نخی
من سرهمی های دخترمو فقط واسه عکس گرفتن پوشوندم و به نظرم هوا که رو به گرمیه نیاز نیست

پتو دورپیچ خیلی زخیم نگیر تا وقتی هواسرد شه دیگه کوچولوت ۳،۴ماهش میشه دیگه به کارت نمیاد

پتو دورپیچ
یکی دو دست لباس مهمونی بگیر
چندتا هم از این تیکه ای هابرای خونه بگیر
زیردکمه بگیر
کلاه و دستکش و جوراب
حوله
تشک و بالشت
شیشه شیر و پستونک
ساک
(این چیزهاییکه من تهیه کردم)

سوال منم هست🥹

آستین بلند جلو دکمه زیاد بگیر چون تو خونه کولر روشنه ،وسایل بچه های قبلی مگه نداری

سوال های مرتبط