۷ پاسخ

انقد دلت برای این روزات تنگ میشه که خدا ندارع🥹🩷

ن بابا روزای اخر اصلا نمیگذره من ۱۰روز دیگس ولی هرروزش ی ماهه

کاملا دیر میگذره خواهر 😑😑

یه ۳۵هفته هستم که هنوز در قلعه به سر میبرم 🙁🚶

من چون استرس دارم باز نشه دهانه رحمم
حس پشت کنکوریا رو دارم
میگن نه نگذره واستااا یکم ورزش کنم یکم بیشتررر فعالیت کنم
الان رفتم تو 38 استرس گرفتم دیگه پلمپم ولی هی داره میره بالاتر

سلام از ۳۵ هفته و صفر روز
سخت تر و بدتر از روزای قبل میگذره مخصوصا الان که روزا طولانی تر شده
۲۱ روز مانده تا زایمان سزارین

فکر میکنی هرچی هفته میاد بالاتر انگار زمان دیگه جلو نمیره من حس‌میکنم دارم‌ پیر میشم 😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط