۷ پاسخ

اوردمش غذا بدم
دستم یه گازی گرفت که بعد از یه ساعت هنوز درد داره

امرور من تخم مرغ اب پز دادم انقد نق زد یکی دوتای اولو خاستم بزنم لهش کنم انقدعصبی شدم گفتم ب درک نخور جلوش نشستم همرو خوردم واقعا عصابم نکشید

دیار من تک فرزند و دیگه قصد بچه دار شدن ندارم
دلم میخواد هرچی که دارم برای دیار باشه و همیشه بهترینارو براش فراهم کنم
اصلا اوضاع بد اقتصادی بکنار
من واقعا با چنگ و دندون دیار و به اینجا رسوندم و کلا خودم تنها بودم بدون هیچ کمکی
و اصلا خاطره خوبی از بارداری و زایمان ندارم و اصلا دلم نمیخواد به اون دوران برگردم
و اینکه بعد بچه دار شدن خیلی محدود شدم و دیگه مثل سابق نمیتونم برای خودم وقت بزارم و بابت این موضوع ناراحتم ولی خب میگذره بالاخره
پس سعی میکنم تمام تمرکزم و بزارم برای دیار و بدون حسرت بزرگش کنم

عزیزم از شیر گرفتی؟ دتدون چی همه دراومده؟ هله هوله تنقلات قبل غذا نمیخوره

یه مدت بیخیالش شو اااصن گیر نده تو بیابخور، زیر سفره بنداز سفره بنداز غذای خودتونو بکش برا اونم غذا بکش، بشینین بخورین، ببین بالاخره میاد

تا دو سه ماه همینه

اکثرا تو دوسالگی یا نزدیک دوسالگی درگیر بدغذایی بچه هاشونن تنها نیستی مت هم همینیم

سوال های مرتبط