کسی تمام علائم پریودی داشت بعد از موعدش گذشت دید بارداره؟؟؟

۷ پاسخ

منم باردار بودم ولی علایم پریودی رو کامل داشتم . بیبی چک بزن الان مشخص میشه قطعی

اره من .ولی سقط شد مجبور شدم کورتاژ کنم تو شش هفته

من باردارم علائم پریودی دارم

بله همیشه دقیقا

اره عزیزم علائم پریودی و بارداری مثل هم

من😁😁
حتا ن‌ار بهداشتی هم چند روز گذاشتم که یهو شب پریود نشم

ممنننن 🫣

سوال های مرتبط