اخه خوابیدنشو اینقدربدخوابه

تصویر
۹ پاسخ

دخترمنو رو پا میخوابونم میزارم ننو بزارم زمین یعنی؟

پسر منم اینطوری میخوابه😅

تصویر

سردش نیست

بالش تا دوسالگی نیازی نیست

دختر منم جدیدا اینجوری میخوابه خودش

😍😍😍😍😍😍😍😍

بد خواب نیس بچع ها اینجوری دلشون ارونه راحت میخابن بچه من گریه کنه تو خواب اینجوری،بزارم راحت میخابع انگار تفخ اذیتش نمیکنه

ننههه😍

وایی😍😍ازنظر تو بده
بنظرم که داره حال میکنه و راحته😍😍😍😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان برفین مامان برفین ۶ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱۵ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۹ ماهگی
مامان آریا🩵💙🩵👶 مامان آریا🩵💙🩵👶 ۱۶ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی