دخترمنو رو پا میخوابونم میزارم ننو بزارم زمین یعنی؟
پسر منم اینطوری میخوابه😅
سردش نیست
بالش تا دوسالگی نیازی نیست
دختر منم جدیدا اینجوری میخوابه خودش
😍😍😍😍😍😍😍😍
بد خواب نیس بچع ها اینجوری دلشون ارونه راحت میخابن بچه من گریه کنه تو خواب اینجوری،بزارم راحت میخابع انگار تفخ اذیتش نمیکنه
ننههه😍
وایی😍😍ازنظر تو بده
بنظرم که داره حال میکنه و راحته😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.