۷ پاسخ

من ی جا رفتم مجبوری
نمیدونستم قیمتشو

۱۷۰۰ دادم داغ شدم واقعا

من رفتم پونصد بود

منم دیروز ۸۰۰ دادم که فهمیدم باید برم پروسه iui.ivf

واقعا این ماه به خاطر دکتری خیلی کم آوردیم...ویزیت و سونو و داروی گرون قیمت آخرشم هیچی...امیدوارم خدا بخیر کنه.با این وضعیت همش از بچه خواستن پشیمون میشم ولی چ کنم که اگه عجله نکنم ممکنه کلا دیگه بچه دار نشیم

خدا لعنتشون کنه خیلییییی بالاست هزینه ها خدا کمکمون کنه زودتر نتیجه بگیریم 🥺🤦🏻‍♀️

سونو قلب که خواهرم 500 داده بود امروز یک میلیون و 300 دادم 🤐

وای منممم هفته پیش ۷ سیکل رفتم برا فولیکول و ضخامت شد ۹۷۰😑۱۳ سیکلمم باید برم باز 🫠

سوال های مرتبط