کلا تکون نخورده یا تکونای ریز خورده
یه بستنی بخور بعدشم یه لیوان آب سرده سر روش بخور بعد منتظر باش
معمولا تکون میخوره اگ نخورد برو پیگیری کن
یه چیز خنک شیرین بخور عزیزم
باز اگر تا 2/3 ساعت بعدش تکون نخورد برو بیمارستان
احتمالاً لالای سنگین باشه یا خستست
عزیزم نگران نباش،برو ان اس تی بده بیمارستان
برو بیمارستان ایشالا چیزی نیست نی نی ها بعضی وقتا تنبل میشن مامانا رو میترسونن
برو بيمارستان ان اس تی بده...باید بری بخش زایمان نوار قلب از بچه میگیرن...اما قبلش خودت یچیز خیلی شیرین بخور به پهلو بخواب حتما تکون میخوره ...
برو سونو سلامت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.