رفتم سونوگرافی گفت آب دور بچه ۱۰ شده باید چکارکنم

۶ پاسخ

منک ۸ بودم

اگر هندوانه نفخ پیدا نمیکنی خیلی زیاد بخور

خوبه منم ۱۱ بودم هفته شما دکترمم چیزی نگفت
آب و مایعات زیاد بخور

سرم بزن با تجویز دکتر
اب
دلستر
هندوانه بخور
هرروز یا یک روز درمیون ان اس تی بده

مایعات زیاد بخور
هندونه و اب میوه هم تاثیرش زیاده

اگ قند نداری هندونه جوابه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد