خانوما چیکارایی انجام بدیم مثلا ۳۸ هفته و ۴ روز یا ۳۹ هفته زایمان کنیم 🫠

۴ پاسخ

من امروز دکترم گفت هیچ کاری اونقدری که بدن‌خودت باید قبول کنه تاثیر نداره به نظرم بیشتر رو ذهن کار کنیم😐😂😂

من فقط رابطه نشداتم ت سعی کن رابطه داشته باش

منی که هرکاری کردم کلی دمنوش کلی ورزش ۴۱ هفته زایمان کردم به نظر خودم هیچ کاری اثر نداره یکی پیش ما ۷ روز پیاده رویی کرد زود زایمان کرد رفت بیمارستان ۵ سانت بود بستگی به بدن ادم داره منکه هیچی روم اثر نکرد😂

فعلا بنده از اسکات و پله و پیاده روی بگیر تا خاکشیر با گلاب و شیاف گل مغربی اینا کاری نمونده نکرده باشم از ۳۶۱سانت بازم فقط خبری دیگه ای نیست😁

سوال های مرتبط

مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 روزهای ابتدایی تولد