۲ پاسخ

دکتر پسر من گفت ...از ی سال ب بعد کلا اشتها کم میشه ...دوس داره بیشتر بچرخه ...لمس کنه ... ببره دهنش ...کنجکاوی کنه و این روند کاملا طبیعی هس

بله این عادیع

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۲ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۴ ماهگی
مامان تپل💙🦋🍭🧿🌈 مامان تپل💙🦋🍭🧿🌈 ۱۶ ماهگی