۷ پاسخ

لبخشید اونثقت با شوهری ک توی این مواقع عوض اینکه پشتت باشه سرزنشت میکنه مگ اصرار داری باردار بشی؟

شوهری که هواتو نداره سرزنشت میکنه باردار نشی بهتره یه حکمتی داره، و این و بدون خواهر عزیز اگه خدا مانعی رو از سر راهت برنمیداره دلیلش اینه که هنوز اون مانع داره به نفعت کار میکنه!

کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

انشاالله ماه بعد طبیعی باردار بشی

شوهرت چرا سرزنشت کنه مگه دست تو بوده که منفی شدی؟
کلا ای یو ای خیلی درصد موفقیت نداره منم انجام دادم منفی شدم

منم بااینکه هم خودم هم شوهرم سالم بودیم ،فقط واژینسموس داشتم iuiکردم ، تازه با استراحت مطلق و کلی غذاهای تقویتی اما نشد
گاهی وقتا دست ما نیست، باید زمانش برسه و خدا بخواد

براچی سرزنش؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری