۱ پاسخ

پلی کیستیک زده برات
قرص و اینا مصرف میکنی بابتش؟
منم پلی کیستیک داشتم دو ماه یبار اینا پریود میشدم همیشه نامنظم بود پریودی هام
من دکتر ام یه پودر داد بهم ، من احساس میکنم اون پودر رو خوردم بعدش حامله شدم میخوای بهت بگم یه دوره بخوری شاید این ماه برای توام گرفت باردار شدی🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری