پلی کیستیک زده برات
قرص و اینا مصرف میکنی بابتش؟
منم پلی کیستیک داشتم دو ماه یبار اینا پریود میشدم همیشه نامنظم بود پریودی هام
من دکتر ام یه پودر داد بهم ، من احساس میکنم اون پودر رو خوردم بعدش حامله شدم میخوای بهت بگم یه دوره بخوری شاید این ماه برای توام گرفت باردار شدی🤲🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.