۶ پاسخ

خیلی گرون میگه

منم از باسلام سفارش دادم ارزونتره

اینا الان روی یه کاغذ آچار کیفیت متوسط رو به پایین چاپ شده یدونه چاپ کردن بقیه رو با دستگاه کپی کپی میگیرن کپیم دونه ۱۰ تومنه
شمع هاهم برای ارزون شدن از پارافین سطح پایین استفاده میشه و تموم شد
معلومه که کار ارزونی میشه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

عزیزم من تو دوران جنگ از باسلام خرید کردم برا دندونی دخترم یه خانومی بود تو شهر پرند فک کنم خیلی هم با حوصله طبق سلیقم برام درست کردو فرستاد تقریبا هر یدونش فک کنم ۴۰ تومن شده بود گیفتم

رضایت مشتری هاش چک کن

سوال های مرتبط