نظرتون چیه؟
#فرزند پروری
پوشک
خواب

تصویر
۵ پاسخ

من میگم مرد بودن😁
چون من زن مثلا وظیفه ام نیست برم سرکار میتونم بشینم خونه و بچه داریمو بکنم
اگرم برم سرکار میتونم اصلا درامدم رو به شوهرم ندم
ولی یه مرد در هرحالی باید سرکار بره باید حقوقش رو خرج زن و زندگی بکنه
از صب استرس کار پول زن بچه لباس خوراک و .....چیز دیگه داشته باشه
ولی من زن نهایتش میگم وظیفته باید نیاز های منو براورده کنی
اما اون مرد هیچ ادعایی نداره و باید بی منت تمام امکانات برات فراهم کنه
تازه فک کن مثلا یکی کارگره یکی گچکاره تو این مدت با این اوضاع بی پولی بی کاری قرض قسط و .... خوب بنظرت اون مرد بیشتر به فکره یا زن ؟؟؟؟


و من نظرم خودم اینه همینکه یک ماه از صب ساعت شیش تا غروب بری سرکار جون بکنی بعد که حقوق رو دادن تمام و کمال بدی به زنت در عرض دو روز هم تموم بشه یه دل خیلی گنده میخاد من خودم بشخصه اصلا نمیتونمممم😁

زن بودن سخت ترین کار دنیاس بنظرم

تازه یه متر هم زبون داشته باشن و توقع هم بالا اعتماد به سقف

بیاین به بیاین به جای نا امید کردن هم دیگه ، به هم انگیزه بدیم

اصلا تمایل دارین که تو روبیکا گروه بزنم ؟ بیاین از تجربه هامون بگیم نظرتون چیه؟

تازه زبونشون هم درازه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۳ سالگی