من میگم مرد بودن😁
چون من زن مثلا وظیفه ام نیست برم سرکار میتونم بشینم خونه و بچه داریمو بکنم
اگرم برم سرکار میتونم اصلا درامدم رو به شوهرم ندم
ولی یه مرد در هرحالی باید سرکار بره باید حقوقش رو خرج زن و زندگی بکنه
از صب استرس کار پول زن بچه لباس خوراک و .....چیز دیگه داشته باشه
ولی من زن نهایتش میگم وظیفته باید نیاز های منو براورده کنی
اما اون مرد هیچ ادعایی نداره و باید بی منت تمام امکانات برات فراهم کنه
تازه فک کن مثلا یکی کارگره یکی گچکاره تو این مدت با این اوضاع بی پولی بی کاری قرض قسط و .... خوب بنظرت اون مرد بیشتر به فکره یا زن ؟؟؟؟
و من نظرم خودم اینه همینکه یک ماه از صب ساعت شیش تا غروب بری سرکار جون بکنی بعد که حقوق رو دادن تمام و کمال بدی به زنت در عرض دو روز هم تموم بشه یه دل خیلی گنده میخاد من خودم بشخصه اصلا نمیتونمممم😁
زن بودن سخت ترین کار دنیاس بنظرم
تازه یه متر هم زبون داشته باشن و توقع هم بالا اعتماد به سقف
بیاین به بیاین به جای نا امید کردن هم دیگه ، به هم انگیزه بدیم
اصلا تمایل دارین که تو روبیکا گروه بزنم ؟ بیاین از تجربه هامون بگیم نظرتون چیه؟
تازه زبونشون هم درازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.