تجربه خودمو میگم ، پای دخترم دقیقا اینجوری شده بود البته مقدارش کمتر بود هر پمادی بود امتحان کردم ولی هی انگار بیشتر میشد، گفتن قارچی شده ک هی داره زیاد میشه پمادکلوتریمازول یه لایه خیلی نازک و زینک اکساید لایه ضخیم روش بزن روزی دوبار یبار صبح یه بارم شب ، و هر بار موقع عوض کردن بشور و ۱۰ دیقه باز بذار کلا و زینک اکساید بزن بعد ۴۸ ساعت کمرنگ میشه و کم کم خوبه خوب میشه
الفا بزن خیلییی خوبه شب بزن تا صبح خیلی خوب جواب میده
سودوکرم بزن زود خوب می شه
دقیقا دختر منم اینجوری بود بردم دکتر کالاندولا وهیدرو کورتیزول داد
من برا بچم پمادی نموند ک نزدم افتضاح شد مثلِ این حتی دکتر هم بردمش فایده نداشت تا وقتی ازعطاری براش خریدم باگوش پاکن براش زدم دوبار وخوب شد ماشالا بهترازقبل شد.
عکسشو پایین میزارم برات
هر روز بشور با آب و صابون با پارچه نخی خشک کن پماد بزن خوب میشه
اگه شیر خودت میدی تندیجات و نمکی زیاد نخور
روغن کبد ماهی اردن بخر براش هم توش کالاندولا و هم زینک داره من دکتر رفتم بهم معرفی کرد
ان ان عالیه بخر بزن
ان ان بزن بچه سوخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.