پیژن توخیرات
من بیشتر مام باب گرفتم
ولی سمت مدرس بلوار جانبازان
یه مغازه هست
نی نی مد
تو دیوارم اگهی ش کرده
رفتم اکثر لباس هاش گرفتم
قیمتش از مام باب ارزون ترم بود
سلام اگه بچتون دختر هست یه تعداد لباس و وسایل سیسمونی نو ، مغازه جمع کرده دوستم قصد فروش داره
اگه تمایل داشتین بگید
سلام عزیزم
خیلی شیک میخوای با قیمت رو به بالا برو مام باب
متوسط میخوای با قیمت مناسب برو بازار شاه چراغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.